miss you love

Nu har jag varit hemma i en halvtimme. Hoppade på tioitvåbussen och här är jag nu. Here i am. Väldigt lugn dag med lektioner som varit så lugna att man lika gärna kunnat sova. Den sista lektionen avslutades för tidigt och med orden:
"Nej, nu struntar jag i det här. Och ni får inte tillbaka era läxförhör!" , sade hon, plockade ihop sina grejer och gick.
Det är bf08 i ett nötskal. Likadant igår på sista lektionen, då fick vi dock inte samma reaktion från läraren. Vi är omöjliga men väldigt underhållande. Man har inte roligare än vad man gör sig.
I matsalen blandade vi fiskpanetter och pannkakor hejvilt.
Hela jag fryser, helt nedkyld. Jag blir nog sjuk snart.
I morse gick jag av vid stationen, promenerade hem till farmor där mamma höll hus såhär på morgonkvisten. Jag gav henne några biblioteksböcker som hon senare lämnade tillbaka. Min mamma talade om för fröken P hur besatt jag är av philadelphiaost samt gav mig tjugo kronor så att jag kunde köpa en drickyogurt. Det var en välgärning och jag blev glad. Min svenskalärare trodde det var ketchup.
Jag drack ketchup.
På engelskan skulle Å suga Musches tår.
Sedan har det inte hänt så mycket mer. Fin liten sammanfattning jag fick ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0