Glad tjej

Idag (undra hur många inlägg som jag har börjat med just ordet 'idag'..) är en sådan där dag då jag är jättetrött men ändå så oförståeligt glad. Ögonlocken är blytunga men ändå så känner jag mig pigg. En något underlig kombination. Timmarna i skolan har varit väldigt lugna, allt känns mycket lättare nu när det bara är någon dag kvar till helg och lov.
På morgonen hade vi svenska, vilket påminner mig om att jag ska sätta mig senare ikväll och recensera en utläst bok, och då läste vi. Härlig start på morgonen faktiskt. Sedan engelska, uträttades inga storting där heller. Lunch. Jag och Å frossade i fiskbullar. Barn och kultur- lektion, skrev ut tre papper, läste, slut. Sista lektionen var idrott, ishallen! Först var det enbart riktigt obehagligt och nervkittlande, sedan bara obehagligt. Och ja, lite roligt. Sådan idrott borde man ha oftare. Så nu är min kinder röda, lite mors lilla olle- stuk, och varma.
Ska äta middag med familjen nu,
sedan Arboga, tj med Thomas och Maria, far, bror och E.
Hejjjjjjjjjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0