hopplöst

Jag började skriva ett inlägg som bara skrek "hej! jag heter ida och det är synd om mig!" Men så mitt i allt så ångrade jag mig, raderade och tog nya tag. Vem bryr sig egentligen om hur jag mår? Det är sannerligen inte den information man vill få när man läser en blogg. Om någon är intresserad av hur jag mår kan jag alltid nås på min mobiltelefon.
En nokia 3310 med snake och ett litet hälsningmeddelande när man startar den. Ingen kamera, ingen färg, noll komplikationer.
Idag är en sådan dag då allt känns hopplöst. Är man inte helt frisk och kry så känns allt botten.
Idag är en sådan dag då man inte vill något annat än springa naken över ett befolkat torg.


Kommentarer
Postat av: Saxin

nokia 3310? o.o VAD har jag missat?

Btw, magnus ska prata med Stig snart och gissa vad det innebär! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2008-10-08 @ 17:17:05
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0