Knaaas

Den här dagen har varit alltifrån som den brukar. Jag och elinå har varit på väldigt hysteriskt humör, vi har spelat topsboll och fått ytterligare två stämplar. Alltså, vi går med säkra steg mot 3hg gratis godis! När jag kom hem höll jag på att somna med huvudet i tallriken. Jag var för trött för att äta. Så jag tackade för mig, tog de mödosamma trappstegen så smärtfritt som det bara går och hamnade här. Alldeles snart skall jag stänga ner, duscha, studera och därefter blir det en trip till fbro.
Imorgon är det en sådan där värdelös dag då vi börjar kvart över tio på grund av inställd bildlektion. Då skulle man ju kunna tro att det öppnar möjligheten till en underbar sovmorgon. Dock så har jag inte så många bussar att välja på. Antingen kan jag ta den klockan halv åtta eller... hm... den som går.. halv åtta! Förhoppningsvis får jag åka med frökenP och A. Mer information angående det ikväll.
Idag är det 6 dagar kvar till det att jag beger mig till Småland. 6 ynka dagar! Jag är uppspelt, nervös och förväntansfull!
Senast vi träffades var den 3 augusti. Med femtio mil emellan är det inte alltid så lätt. Nu får vi chansen, under 6 dagar, att börja lära känna varandra på riktigt. Olidligt spännande!
När jag kommer hem ikväll måste jag plugga lite inför prov imorgon. Jag tror att det är ett ganska viktigt prov, vid närmare eftertanke. Ojdå. Ja, lite sent ute som alltid. Dagen före sissodär, det är min specialitet.
På torsdag ska vi åka skridskor på idrotten. Behöver jag nämna att jag inte hoppar jämfota av lycka? Jag kommer med största sannolikhet krossa svanskotan, bryta foten, få en pigg i ögat. Nej, jag ser inte alls fram emot det. Och jag är inte negativ, jag är realist. Äsch. Jag ska bli hockeyproffs.
Nu har jag suttit här i femton minuter alldeles för mycket. Typsikt.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Tommy

och snart är det bara 5 ;)

2008-10-21 @ 22:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0