Läskig kille

Att ha en lillebror innebär att man inte går säker en endaste sekund. Överallt lurar diverse faror och fällor.
Min bror var på marken för några veckor sedan och lyckades inhandla en hel del otäcker. Men ända fram till idag har jag lyckats undvika dem. Men så idag, som sagt, var det kört. Stressad letade jag efter en tändare till mina värmeljus, ser plötsligt en silvergrå ligga på köksbänken. Ida tänker ungefär såhär: "hm, det måste vara lillebrors, den kanske fungerar, då kan jag ju låna den!" Jag tar tag i den och gör därefter något jag verkligen skulle ha undvikit. I fortsättningen ska jag vara mycket mer skeptiskt till allt som min lillebror har inhandlat och har i sina ägor.
Min vän, jag fick Sveriges kraftigaste vibratorstöt genom hela armen. Jag tappade tändaren, i ren förskräckelse klämde jag sönder min smörgås samt blev otroligt chockad. En stund stod jag bara och såg på tändaren som slagit i golvet. Jag övervägde att kasta ut den genom dörren, långt, långt bort. Sedan kunde jag inte låta bli att le lite för mig själv. Det var ju faktiskt komiskt. Skönt bara att ingen såg mig. Det här är din och min hemlighet! Min bror ska inte få njutningen att veta att hans storasyster faktiskt gick på det. Aldrig någonsin!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Min mun är förseglad ;)

2008-10-07 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0