update2

Alltså.. någon måtta på hur länge man får skjuta på saker och ting borde det ju vara! Jag är verkligen i sista sekunden, något alldeles otroligt. Jag blir uppriktigt galen på mig själv. Okej, jag har i alla fall både bladat och delat reklam. Och så har jag sett till att mina kläder blivit tvättade plus nästan helt torkade. Mamma kommer väl snart hem och då skall hon hjälpa mig att stryka lite. Under tiden skall jag väl plocka i ordning allt jag måste ha med mig och därefter den riktiga utmaningen, få ner allt i väskan. Ha! Önska mig lycka till, säger jag ju bara.
Hela tiden vi delade reklam öste regnet ned på oss. Det störde mig inte väsentligt, jag är bara ganska blöt nu. Men vadå, det torkar. För övrigt är det slut på delandet nu. Eller ja, väldigt snart i alla fall. Jag har sagt upp det och det är två veckor uppsägningstid. Ska faktiskt bli ganska skönt. Jag har trots allt hållit ut i ett och ett halvt år nästan med det där!
Nej, nu borde jag verkligen avlägsna mig. Fy, så stressat det blev nu då. Men vadå, jag har ju hela natten på mig. Om någon känner för att hålla mig sällskap under kommande sömnlösa nattimmar är ni hemskt välkomna att vända er till min mobil.
Tjjja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0