Upp och ner

Nåt sådant har jag inte gjort förut, åtminstone inte vad jag kan minnas. Jag ska göra ett försök att hissa och dissa här i min irritation. Det är mensen, vill jag lova. Jag är så obotligt irriterad på allt som rör sig och inte rör sig att jag lever med det ständiga intalandet: "behärska dig". Djupa andetag fungerar inte överhuvudtaget och metoden räkna till tio är löjligt meningslös.

NER

1.
Alex Schulman: Värre blogg var det länge sedan jag läste. Under knappt en halvtimme har jag lagt ner tid på att läsa igenom några sidor, avgöra vad jag tycker om honom. Han är en egocentrisk, självupptagen översittare med sig själv som absolut största idol, upphissad på den största piedestal som går att finna. Jag känner absolut inte människan och tro mig, det är jag evigt tacksam för. Han lever på att köra andra människor i botten, riktigt njuter av det. Utstuderat elak typ. Att gå till personangrepp på en kändisblogg, har han verkligen alla koppar i skåpet? Blir inte han skjuten eller nedstucken på NK, blir med största sannolikhet ingen det. Dock har han ett utomordentligt sätt att uttrycka sig i skrift.
2. Idol. Nu är det bara relativt duktiga kvar och hur roligt är det? Nej, precis. Inte underhållande för fem öre. En efter en framför de något alldeles säreget, darr på rösten, intensiv idolblick, krullat hår, rockig frisyr, tårar. Jag blir hysteriskt. Tacka vet jag de första avsnitten då snubbe efter tant gör bort sig, sjunger obarmhärtigt falskt, får tittarna i soffan att gömma ansiktet i händer för att slippa bli generade. Nej, nu ska det låta bra och nu ska det röstas för miljontalskronor varav en pyttedel går till någon trevlig organisation.
3. Här tänkte jag skriva ytterligare något intressant men jag hinner inte. Tiden har runnit iväg och jag skall bege mig. Möjligt att det kommer något mer ikväll, jag har faktiskt minst en sak jag skulle behöva blogga om.

UPP
1.
Lars Eriksson.
    Behöver jag säga mer? KNAPPAST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0