upprörd

Nu har jag kissat för sjätte gången den här dagen. Jag tycker inte att jag gör något annat än springer på toa.
Jag satt vid tvn, lillebror kom hem, jag gick ner och öppnade åt honom samt kissade. Gick upp och såg den sista kvarten på en film, drack absolut ingenting. När rollistan rullar känner jag återigen hur sprängfylld min blåsa är. Det är bara att rusa nerför trappan än en gång. Huvudvärken gör att allt snurrar en aning så det gäller att hålla ett stadigt tag i trappräcket. Dessutom har jag hala strumpor på mig.
Var det här det mest intressanta blogginlägget i min historia? Hm, jag tror nästan det.
Summan av kardemumman är i alla fall att jag är trött på att kissa och tänker snart strejka!
Nu ska jag halta in på mitt rum och försöka slänga ett öga i matteboken, ja, inte bokstavligen.

För övrigt var mamma och handlade en sväng idag. På Granngården upptäckte hon något fantastiskt! Packa en pappkasse för 1000:-. Sagt och gjort, min mamma är en mycket händig packare så när hon kom till kassan sade denna: "ojojoj... mycket har du fått i..." Jag är stolt! Hon kom hem med ett supersnyggt ulltäcke till min häst, en ridhjälm till mig, ridskor till henne samt flera hundtäcken, koppel, halsband, sprayer och 'smörjelser' (till hästarna), en dammpump samt massa bultar och grejer. "Det gällde att fylla alla små hål och luckor", var hennes kommentar. Helt fantastisk tjej! Det var rena guldgruvan hon packade upp inför mina febriga ögon.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Saxin

men ojojoj.. o.o ni ska då alltid springa på en massa fynd jämt och ständigt! JAG ÄR TRÖTT PÅ ER! (:

2008-10-09 @ 17:14:29
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0