Dagens

Vadan denna dåliga uppdatering hela tiden? För lite tid? För mycket att göra? Ingenting att skriva om?
Något lär det ju vara i alla fall.
Men idag ska jag slå på stort och faktiskt uppdatera några rader. Som vanligt är det för mig helt oklart vad jag ska skriva om men jag brukar för det mesta lyckas komma på något. Om det är värt att blogga om eller inte är en helt annan sak.
Jag har varit i skolan idag, det har jag. Att jag inte stannade hela dagen är en annan historia som resulterar i att min frånvaro genast lyser eldrött på dexter. Taskigt!
Vi hade estetisk verksamhet, bild. Jag målade ett träd, det var roligt. Sen slutade vi, tror jag. Eller jo, det gjorde vi.
Datakunskap var nästa ting att stå på listan. Datakunskap med världens längsta man och tråkigaste humör. Han är grå. Alldeles askgrå. Nästintill att jag tycker synd om honom. Jag utförde hur som helst inte några större storverk. Några pyttesmå men det gills inte.
Efter lunch tog jag och fröken P en buss till gamla skolan för att se hur det stod till med syon. Han var precis lika knäpp som vanligt, inga förändringar hade skett. Stålmannensnäll som han var skjutsade han oss hem. Fy, så tacksamt.
Nu vet jag inte vad jag ska hitta på för något.
Blir ingen ridning för det finns inte någon trevlig människa som vill ge mig skjuts till ridhuset. Snålt!
Om några timmar bär det av hem till farmor. Hade tänkt övernatta där.
Just, ja. Jag kom precis på att jag har ännu inte ringt och frågat henne om det är okej. Det ska jag nog ta och göra!
Mitt minne är något alldeles speciellt.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0