goddag

Jag sitter återigen i skolan. Det är lättare att uppdatera när jag sitter här för nu är jag verkligen uttråkad. Och trött. Obarmhärtigt supertrött! Jag är så nära dvalagränsen som man kan komma. Tänk att få gå i ide nu, det vore inte lite skönt. Vi gör något arbete, fröken P är hemma tillsammans med våra saker så... ja, det finns inte så mycket för mig att göra. Vi är ungefär bara typ.. tretton, fjorton stycken på lektionen nu. Inte alltför många. Med andra ord ; det är fredag eftermiddag.
Hm. Vi har paddlat kanot idag. Jag och Ankeypankey var kungar! Det var inte speciellt kul. Jag kommer att ha träningsvärk imorgon. Det är mindre kul. Nu är jag frusen. Lilla Å (ha-ha-ha, dubbelbenämning där ju!) ramlade i, det var inte så roligt för henne. Hon blev jätteblöt och superkall - hon åkte hem.
Matteprovet gick super, tackar som frågar. 24,5 av 28 och gissa om jag är nöjd! Happydance!
Imorgon ska jag rida lektion... imorgon bitti! När ska jag få sova egentligen? Men det är roligt!
Sen ska vi äta hos mormor och morfar. Jag är medtvingad. Men det blir säkert trevligt. Mat är trevligt. Mormor och morfar också för det mesta.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0