hepp hepp

Här följer en liten kort uppdatering innan jag ska bege mig.
Att vi slutade 14.20 idag (närmare bestämt 14.10) var enbart tummen upp för en gång skull. Bussen missades naturligtvis men återigen fick jag skjuts av Gustav tillsammans med fröken P. Hur snällt!
Nu har jag kollat på det senaste avsnittet av idol, fixat hästarna, målat naglarna och nu är det dags för lite käk. Det är komiskt.
Igår i skolan fick vi mos och korv. Vad bjöds det på när jag kom hem? Precis samma. Idag var det ris och kycklinggryta. När jag kommer hem håller mamma på och förbereder kyckling. Hur stor är sannolikheten?! Suck. Dags att äta ris och kyckling för andra gången då med andra ord.
Broder spelar fortfarande på pianot. TÅLAMOD!..
Ska förhoppningsvis bl.a träffa Saxin ikväll. How cute! Jag saknar henne, var en vecka sedan vi träffades nu. Ja och för en vecka sedan hann jag bara säga hej och hejdå eftersom jag bara rusade in och hämtade plattång samt snodde åt mig hennes kappa.
Nejmen time för mat då.
HOLA!

Kommentarer
Postat av: bitte

ha en trevlig helg

2008-09-26 @ 12:09:48
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0