Idag igen ...

Jag är fortfarande skruttigt förkyld men det börjar bli bra nu, känns det som i alla fall. Är fortfarande lite nästäppt och hostig fast det är ju inte speciellt svårt att uthärda. Ska ta det relativt lugnt i helgen så att jag kan vara laddad inför en ny skolvecka. Dags att ge järnet!
I morse ringde världens sötaste och väckte mig. Så redan klockan åtta var jag vaken och någon timme senare gick jag upp. Nu har jag avverkat de två första avsnitten av idol och jag tycker i sanningens namn att den nya juryn är helt okej. Faktiskt nästintill bättre än den förra.
Imorgon blir det någon liten släktträff, tydligen och jag måste givetvis följa med. Halv sju tänker de tvinga upp mig! Fruktansvärt!
Finns inte mycket mer att berätta. Det är småflugor här. Bits dem? Jag tror att de har bitit mig. Jag tycker inte om dem.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0