kallt

jag är så nära förfrysningsgränsen som det bara går att komma.
jag fryser, skakar, huttrar. Vi bor ute på landet, här finns det då ingen värme. Det ska sparas på elen ; elementen är avstängda. Ingen har haft tid att hederligt elda. Dör jag så lär det vara på grund av köldskador.
Nyss stoppade jag händerna under varmvattnet och lät det rinna i nästan tio minuter. Oj, så skönt!
Men som alltid bidrog detta inte enbart med fördelar.
Summering:
- mina händer blev röda och svider just nu obarmhärtigt.
- man blir outhärdligt kissnödig!
- det blir återigen precis lika kallt när man lämnar varmvattnet.
Suck.

Kommentarer
Postat av: Tommy

med andra ord blev det fler nackdelar än fördelar.. ;) krya <3

2008-09-16 @ 21:21:43
Postat av: Andreas

det blir ju värre när man är kall och blir varm :(

typ.

2008-09-17 @ 13:02:01
Postat av: Andréas

hhahah nej usch vad jobbigt, men lägg i lite ved och dra igång den sjukt mysiga spisen då? :D minns förra året i vinterstugan framför öppna spisen, visst kallt om man inte eldar men det är sjukt mysigt när man väl gör det.



Ser fram emot det redan till nästa vinter med flickvännen :)





Annars då, har du fått upp värmen i händerna nu efter en stunds bloggande? ;P







/a

2008-09-20 @ 20:47:03
URL: http://alltomandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0