T j ä j n a

För en gång skulle har jag faktiskt lite att berätta. De två senaste dagarna har inte varit fullt så händelselösa som i vanliga fall.
I fredags for vi iväg till Västerås för att köpa mig ett par nya ridstövlar. Sådana där snygga lite mer figurnära med snörning. Blanka, stiliga! De jag egentligen skulle ha, som var på rean, var förstås slut. Besvikelsen var ganska stor när vi for vidare till "Glada hästen i spiltan" för att utforska deras sortiment. Där hittade jag mina älsklingar! Mountain horse, supersnygga! Lite kraftigare sula men ändå riktigt tjusiga, precis sådana som jag ville ha. Dock var det lite urplockat där också så min strl fanns inte. De skulle beställa hem nya så om ett par veckor kan jag åka dit och hämta dem om jag vill. Outrligt nog ägnade jag prislappen en hastig blick. 2499:- kr! Visst, fine, det kanske inte är speciellt dyrt för ett par ridstövlar, men tro mig, det om något kommer att kännas som en riktig krasch för min plånbok. Sorgligt men sant. Jag ska nog sälja min gamla ridstövlar till mamma, då tjänar jag ju åtminstone några hundra. Fast jag kommer ju att behöva dem när vi rider ut och så vidare. Ja, jag får se. Svårt det där, du.


stövlarna!


Kommentarer
Postat av: Saxiiiiiiiiin

Ptja, nu slipper du lägga ut den skitsumman när du blir rik sedan. :D

2008-09-07 @ 22:55:56
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0