09.21

02.04 vaknade jag av ett fruktansvärt magont. Gick tillsammans med en gul hink ner till toaletten.
02.23 kräktes jag något alldeles väldigt.
FY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Först var jag helt säker på att jag hade fått den förbenade magsjukan - men så var nog dock inte fallet.
När jag blir magsjuk brukar jag spy vid ett x antal olika tillfällen. Men inte nu.
Kan vara så löjligt att jag bara är lite överansträngd.
Jag vet att min kropp kan på de allra sjukaste sätten kan protestera när det varit stressigt,
och just nu har det varit lite mycket. Plus att min kropp inte är van att gå så mycket.
I vilket fall som helst var det vidrigt.
Nu sitter jag här och har så grymt långtråkigt att jag snart går upp i atomer!
Vad ska jag göra en hel dag?
Idioti.
Missar matteprovet vilket är obotligt irriterande. Hur ska jag komma ihåg allt till efter lovet?
09.20 är jag väldigt uttråkad.

Kommentarer
Postat av: Saxin

Fortfarande aktuellt med heldag imorgon? :)

2009-04-08 @ 11:31:04
URL: http://engulanka.blogg.se/
Postat av: Saxin

Vadårå?

2009-04-08 @ 13:21:30
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0