all i really want


Det här var det roligaste och mest dråpliga på länge.
Inne på Butterick's trivdes jag och Saxin, där vi utforskade det mesta.
Bland annat stod vi framför den här spegeln och skrattade oss sönder och samman,
ända tills vi (Saxin) ser lappen (och KAMERAN) där det står något i stil med att:
"Le, du är med i dolda kameran"
Kul.


Löss eller inte, här skulle det provas diverse huvudbonader.

Kung Saxin

Tjusigt!

Narr (vilket var precis vad Saxin gjorde av mig)

Min favorit!

Den här skall jag använda de dagar jag har en dålig dag.

På väg hem på bussen var allt frid och fröjd,
trots att vi hade både huvudvärk och ont i kroppar,
ända tills att den s.k reseledaren, en tant i 50årsåldern
började gasta.
HELA resan hem berättade hon om deras kommande resor till Norge och
vem vet vad. Hennes röst skar ända in genom öronlurarna!
Det enda positiva var frukten. Och att vi satt högt upp!
Den här dåliga bilden skall visa att vi fick se ett bildspel från Norge.
Spännande.

Saxin gillade det skarpt.

Vi roade oss på annat vis.

Med solen i ögonen var vi tuffast på bussen!

Kommentarer
Postat av: andreas

hahahahahaha "dålig dag" hatten<3

2009-04-19 @ 18:24:42
URL: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0