awesome

Idag har jag målat slut på ytterligare en hink med vit färg. Tio liter vit färg. Det går åt som smör i solsken. Men det börjar bli bra tjusigt nu. Får inhandla ny färg snart. Har även fått några raffiga vita slingor i luggen som skiftar i grått. Känner mig hipp och nästan lite fräsig.
Sedan gjorde jag inte så mycket.
Träffade Esben och vi tränade, pumpade muskler. Sedan gick vi en promenad runt elljusspåret och pratade. Pratade och pratade. Esben har längre ben än mig och jag flåsar som en gris. Det är väldigt trevligt att gå sådär. Få motion och umgås med en av mina bästa vänner.
Jag älskar dessutom höstluften som har gjort entré.
Och det här var ett sjukt tråkigt blogginlägg. Och det skiter jag fullständigt i.
Längtar tills på måndag. Skola. Det är så roligt även om jag uppskattar helgen.
Har den där nervösa, lite pirriga, klumpen i magen.
Så inåt nordens lycklig.

Kommentarer
Postat av: PÅWPLUGGEN IN YOUR ASS

varför länkar du inte min awesomeblogg ditt avskräde?!

2009-08-23 @ 16:44:35
URL: http://nanana.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej för jag länkar ingen alls. det gör ud. besviken. biaatch

2009-08-23 @ 17:45:49
URL: http://idaaterbajs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0