bildmorgon


Såhär ser jag ut när jag sover.

Såhär ser jag ut när jag vaknar. Och när jag försöker stirra
ihjäl människor. Eller vill bli torr i ögonen så att det svider.

Med den här bilden ville jag demonstrera min morgon-
frisyr. Jag vet att ni är avundsjuka. Jag ska berätta hemligheten,
exklusivt, bara för er! Tvätta håret. Låt självlockarna torka.
Gå och lägg dig på dem! Resultatet är slående.

Såhär såg jag ut när mamma sade att jag skulle ut och
måla det renskrubbade stallet.

Såhär kan man göra om man vill testa en ny vinkel.
Personligen blev jag oerhört nöjd. I fortsättningen skall jag
ta alla mina egobilder på det här viset.

Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Detta inlägg känns lite Amanda Colldén inspirerat. Jag gillart!

2009-08-12 @ 12:47:06
URL: http://erikkeding.se
Postat av: Ida svarar:

Erik, min käre vän, du har helt rätt!

Man får härmas, i bloggvärlden är allt tillåtet. Och sedan det lockiga håret. Jag är en copycat rakt igenom.

2009-08-12 @ 12:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0