hästbusar

Mamma tycker att vi ska ut i blåsten och rida. Vi kommer nog att få ett par träd över oss eller sådär. Men det är lugnt. Huvudsaken är att hästarna får motion och tränas. En eller två ryttare mer eller mindre... Lite spill får man räkna med.


Äsch. Lite tankar.
Ibland ångrar jag så in i nordens att jag överhuvudtaget lägger ner någon energi på att bry mig.
Fast nu spelar det inte någon roll. Inte längre.
På tisdag börjar skolan.
Jag och mamma har gjort upp bra tjplaner inför de kommande månaderna.
Mozart tränas och tävling står på schemat.
Inte nog med dressyrträningen - vi ska även börja hoppträna!
Ibland tillåter jag mig själv att bara må bra. Att bara inrikta mig på det bra som faktiskt överväger allt annat.
Om det nu finns något annat.

Kommentarer
Postat av: mamman

blev ju en dålig ridtur pga dom rackarns bockjägarna

som står i varje hörn av skogen och blänger ilsket på oss o bara väntar på att få lägga an bössan o se oss skena ut ur skogen, huu ja

2009-08-16 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0