home

Hemma igen efter åtta kilometers promenad. Jag vill garantera er att det känns i de flesta kroppsdelar. Tre varv gick vi runt elljusspåret och det sista varvet var tungt. Men det är väl nu man ska luta sig tillbaka och känna sig nöjd. Simmade även nästan en halvtimme i morse. Men. Nej. Jag är inte nöjd. Jag är aldrig nöjd. Jag borde ha gått ett varv till. Eller simmat en kvart till. Eller gjort det. Eller det. Eller tagit död på mig själv. Typ.
Jag har inte ätit någon mat sedan kvart i elva så nu är jag oerhört nära döden. Kommer att dröja minst en timme till. Mitt blodsocker ligger långt ner under marken och mitt humör är minst sagt lättretligt och smått aggressivt. Överväger att bara slänga i mig någon smörgås och sedan sova. Ögonlocken är lite svåra att hålla uppe nu.

Kommentarer
Postat av: linda

vf går om det är så jobbigt. Jag skulle häldre låtit bli. :P Läget?

2009-08-27 @ 20:18:10
URL: http://cilque.blogg.se/
Postat av: linda

sv:sv: Bara bra. Lite trött bara. Men Gnäller vi på skolan för. :D

2009-08-27 @ 20:47:50
URL: http://cilque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0