kvällen i (några) bilder

Mobilen får bjuda på lite bilder, kameran var hemma.
Hemma hos Anna var vi, 9(10) tjejer.
Bra och trevlig kväll.
Anna, åh, jag kommer sakna dig så in i bängen!
Du är underbar, ta hand om dig, hjärtat!


Anna, flyttbarnet, jag (vad jag gjort med håret? är inte det
ganska uppenbart? ingenting, förstås.) elin

Efter tacos blev det kubb

Skratt. Och kubb.

Myggbett fick man, konstant. Men vad gjorde det?!
En hel del, så vi gick in.

Anna hade gjort, jag menar det verkligen, världens godaste
jordgubbspaj och rabarberpaj!

Anna plockade därefter fram det roligaste spelet jag spelat.
Man skulle svara på frågor och samla poäng.

Men för att få svara skulle man vara först att slå på den här
som pinglade! Hysteriskt!

Jag och Elin fick/tog/roffade åt oss de högsta poängen när ingen såg.
Sedan var bilderna i stort sett slut. Och Claes kom och hämtade oss.

Kommentarer
Postat av: anna

Underbara vän! Det kommer saknas på fler håll i sverige.. Jag kommer sakna dig så jätte mycket! Jag håller verkligen tummarna för att jag får besök av er ;) Det vore så roligt! Du är en underbar människa det vet du.. Jag älskar dig!! <3

2009-08-09 @ 13:42:59
URL: http://laarssooon.blogg.se/
Postat av: Ella

Myggbett är aids!



Sv: Ok, men då skulle jag gärna villja veta vad den hette! Du får gärna berätta vad den handlar om också, så kan du få ett boktips av mig i gengäld (inte Twilight då).

2009-08-09 @ 18:31:08
URL: http://ellabellaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0