text - bilder kommer sen (massvis!)

Igår så drog familjen iväg till Stockholm med buss för att sedan hoppa på en Silja Line färja. Den gick till Åbo och tillbaka och det har varit supertrevligt!
Direkt vi kommit på färjan begav vi oss till hytten för att bli av med packningen. Därefter med raska steg intog vi buffén. Jag har aldrig sett så mycket god mat! Och efterrättsbordet skall vi inte ens tala om! Totalt makalöst!
Gick runt och kikade lite innan vi slog oss ner i.. hm. Starlight Palace? Kan det möjligen ha hetat så? Det gjorde det nog.
Drack lite grann, kollade någon som skulle vara underhållning, folk dansade, ja. Det var trevligt. Eller okej. Efter ett tag blev det ganska tradigt. Jag löpte på toa fem, sex gånger - det jag drack rann totalt rakt igenom.
Vid två-tiden försvann de andra iväg för att kolla nåt och jag gick på toa och skulle sedan vänta. Då kom en trevlig kille fram och började snacka. Så vi snacka någon timme och det visade sig att det här var Han. Oväntat. Det förgyllde hur som helst min kväll.
Några timmar sömn.
Upp och äta världens brakfrukost (ja, det är precis vad jag har gjort. Ätit och druckit och gått i trappor samt kollat på braslianare).
Sov ytterligare någon timme.
Fördrev tiden. Fotograferade flera hundra bilder som kommer upp när jag orkar få över dem.
På bussen hem sov jag drygt 2 timmar så nu är jag pigg och utvilad. Not.
Skriver ingenting mer nu.
Det var sammanfattningsvis väldigt trevligt och kul att göra något tillsammans med familjen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0