todayyy. idag.


Nu börjar rutinerna återigen att ta fast form. De sedvanliga smörberikade
smörgåsarna med sladdrig gurka. Nästan lika gott som skolmaten.

Det här pysslar vi med största delen av tiden i skolan.
Väntar.
Allt är en enda lång väntan.

Såhär awesome var Elin.
Hon är trött på alla bilder som jag tar och sedan lägger upp på bloggen.
Om jag lade upp den här så sade hon att jag var tvungen att skriva något fint,
för annars skulle hon anmäla mig, osv, osv.
Därför måste jag skriva något fint.
Elin är awesome.

Jag AVSKYR genomgångar av diverse kursplaner.
Jag ville läsa den själv. Under tystnad.
De ville inte 65% av klassen.
Så då gick vi igenom den.
%#sdggg##%//%/&/%, tänkte jag då.

Elin var kreativ och målade fint åt mig.

Började Matte B kursen. Slutade Matte B kursen. Inom loppet av 50min.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0