ville bara berätta i bilder


Började morgonen med frukost. Nyttigt och näringsrikt.
Ni ser väl salladen?

Jag måste bara visa det här!
Fattar någon hur de här bautapillren (ja, de är till och med
större i verkligheten!) går ner i Elins hals?

Nej, precis! Jag förstår det inte heller.

Elin tog en spruta i armen. Eller nej, Elin tog den inte. Men
en sjuksyster eller något tog den på Elin. Ytterst obehagligt.
Jag var med som moraliskt stöd men stirrade mest in i en
ångestframkallande, vit sjukhusvägg.

Med den här bilden ville jag visa mitt armband. Det är nytt.
Jag älskar det mycket. Om någon är en hejare på att fläta
snygga läderarmband så kan ni kontakta mig och få min adress.
Jag älskar presenter!

Med den här bilden ska jag berätta två saker.
Sak 1: Det till vänster är ett recept. Ett recept utrivet
ur en Elle-tidning. JAG REV ur sidan. Ur en tidning som
INTE var MIN. Jag har fortfarande dåligt samvete.
Det som drev mig till det var bananbröd. Hur gott låter inte det?!
Sak 2: Det är ett häfte som jag trodde var spännande. Det var det inte.


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Jag tittar alltid efter toaletter först, framförallt på krogen

2009-08-20 @ 18:05:57
URL: http://erikkeding.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0