19.17

Hejsan alla glada!
Har precis bytit om till träningskläder, jag och pappa ska iväg och spela tennis en stund. Häromdagen var jag och Esben upp och spelade (det kanske jag har skrivit...?) och jag lider fortfarande av träningsvärk i armen. Jag var alldeles värdelös, jag hade inte i mina vildaste fantasier kunnat föreställa mig att det var så svårt. Men nu ska jag träna upp mina tennisskills. Yes, sir!
På förmiddagen var jag och mamma ut en sväng med hästarna. En liten sväng. Skönt att det är så varmt ute!
Ikväll, eller i natt, halv två närmare bestämt; så är det en film som jag vill se. Hoppas att jag orkar hålla mig vaken.
Nähä, jag ville egentligen inte någonting alls. Det kommer bilder senare ikväll.
HEJ!

nåååågon gör mig lyyyyycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0