dead end

Här är det inte alltför täta uppdateringar nuför tiden. Jag lägger inte ner så mycket energi på bloggen just för tillfället. Jag har bakat bullar, vaniljbullar och kanelbullar med äppelmos. Det skulle jag ju kunna ta kort på och lägga ut på bloggen, bara för att. Men jag orkar inte ta kameran för att fotografera mästerverken, än mindre mobilen. Det står dessutom en tigerkaka i ugnen nu som minst sagt blev misslyckad. Inte själva innehållet men jag missuppfattade det invecklade och oklara (fine, jag läste inte så noga) receptet så smeten kom i lite hur som helst. Jaha.
Ska försöka få E att möta mig om ungefär en timme, ska locka honom med bullar. Jag hoppas att det går vägen! Får väl lägga på min oemotståndliga charm. På förmiddagen var jag i ridhuset och det var inte speciellt roligt. Därför jag satte igång ett bullbak nu på eftermiddagen. Ridningen var ju redan avklarad och på något vis måste man ju sysselsätta sig.
Igår kväll dödade jag soldater och lyssnade på In Flames (bra kombination) tills klockan var halv tre. Eller ja, det är ju inte ens igår kväll. Det var ju idag.
Femtio minuter kvar på den där tigerkakan. Förskräckligt länge den skulle vara inne då...
Får väl knäppa ett par kort på de där bullarna i alla fall bara för att ge sken av att jag är mer ambitiös än vad jag egentligen är. Krånglig mening. TJAAAARRRRRRRRRÅ!



Favorit just nu. Typ; AWRAAAAAAAAAAAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0