Hail, big man

Det är så kallt att jag är på god väg att förfrysa. Både inne och ute. Det är i och för sig betydligt kallare ute än inne och det gör det lite ledsamt för mig. Jag ska alldeles strax, så snart jag avslutat det här inlägget, dra på mig ridkläder och sedan bege mig ut i stallet och därefter till ridhuset. Jag kommer frysa ihjäl!
Jaha, vad mer finns det att säga. Jag har fått en preliminär klipptid på söndag, ställs den in drar jag fram rakapparaten och drar av mig skiten själv. Då slipper jag ju dessutom färga det. Toppen!
Lycksam som jag är så var jag inte bara ledig igår utan också idag och imorgon. Imorgon ska jag nog dock försöka ta mig upp och åka in till stan för att simma, gå en sväng på biblioteket samt hälsa på farmor. Jag får se.
Nej, men vad sjutton. Jag har ju absolut ingenting att skriva om egentligen.
Ja, förutom det faktum att jag steriliserade mig själv igår under ridturen på Mozart. Vi har en hård sadel och framvalvet, ja, grejen som sticker upp längst fram på sadeln, är ganska hård. För att inte säga stenhård. Mozart gör något ryck i en uppförsbacke då jag står upp för att underlätta lite (man brukar vanligtvis göra så) och ja... skadad. Aj.
Det här blev ett konstigt inlägg. Jag kanske fortfarande sover.


Kommentarer
Postat av: Tais

Allt bra med dig:)

2009-12-03 @ 12:31:28
URL: http://exposemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0