iiiiiiiiiiiiiiih

OKEJ, NU HAR JAG VARIT DEPPIG SÅ ATT DET RÄCKER! Nya tag!
Pratade med pappa nyss, han är bäst ibland. Han tog mitt utbrott bra, lyssnade lugnt och sade tröstande grejer, sådant som föräldrar bör göra. I alla fall ibland. Att ha mor och fars stöd är till väldigt stor hjälp just nu. Great.
Danne, Esben och bror var ner här ett tag. Vi sjöng sing star och Idol. Idolspelet var faktiskt riktigt roligt. Åh, det är verkligen underbart att ha sådana vänner. Liksom, sådana man vet att man alltid kan lita på. Ställer upp för varandra och alltid finns där. Det var hur som helst jätteroligt och jag passade på att gapa ytterligare lite kareoke när jag fick huset för mig själv.
Jag har bara ätit en gång idag, lite olikt mig. Fy, är nog kanske lite hungrig. Borde nog gå ner och se om det finns något trevligt att förtära. Pappa borde komma hem om en liten stund och imorgon blir det äventyr.
Åh, jag kan inte bara sitta och deppa ner här inte. Det finns så mycket.
Ska försöka planera så mycket som möjligt så att jag får annat att tänka på, det är alltid bra.
Eleni har lovat att bjuda hem mig och Emilia samt killarna från vardenuvar som jag träffade i somras nu i Januari-framåt-någon-gång-snart. Ska bli superkul. Bra tag sedan man träffade de charmknuttarna. Och Emilia som aldrig träffat dem, ujujuj, hon kommer bli blixtförälskad. Ha! Nejdå. Och så börjar skolan alldeles snart igen, kan ju inte direkt neka att man har en jättehärlig klass. Träffa Pontelipontus igen. Och Elinpelin gånger två. Och så alla andra. Fy, det ska faktiskt bli roligt. Vad mer att hända... Jag och Emilia smider ju planer att bege oss till Gislaved för att besök vår ypperliga vän the big H. Får se om vi får träffa släktet då också... Blir nog framåt sportlovet. Eftersom jag och Emilia inte har samtidigt så får vi försöka att ordna det ändå. Och så har jag en inbjudan till Sandviken. Äta tårta. Nejfy. Måste komma på ännu mer att göra. Har ju Mozart också som skall tas om hand och aktiveras. Skönt det. Åh. Känns som om att tvåtusennio kommer bli ett bra år. ÅÅÅH!
Jag känner mig faktiskt ganska pepp. Mr. A har underhållit och Emilia badar skumbad som luktar blommor. Pappa har kommit hem och här är det kallt. Imorgon blir det andra bananer.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0