januari, tjugofjärde



Klockan är inte mer än en dryg halvtimme efter tolvslaget.
Jag är trött och borde egentligen ägna mig åt att få lite sömn,
ja, istället för att sitta här och inte göra någon gladare.
Har kollat klart på säsong två av one tree hill nu plus första avsnitten på säsong tre.
En härlig smörja är vad det är.

Kul dag i skolan idag.
Allt började med en kyligt uppfriskande promenad till curlinghallen.
Klockan nio fick vi helt korta instruktioner och sedan ut på isen.
På med cykelhjälm och en halksula.
Vi försökte oss på att curla i ungefär en och en halvtimme.
Det var riktigt roligt, måste jag medge. Mina knän är krossade men lika glad är jag för det.
Tillbaka till skolan med rödmosiga kinder och ett trött humör.

Abbas låtar från filmen Mamma Mia sitter som klistrat, jag lyckas inte få låtarna hur huvudet.
Hur stor är sannolikheten, liksom, att man får "lay or your love on me" på hjärnan?
Otroligt.

Idag hittade jag ingen råtta i min vattenhink.
Två stycken på rad räckte, vill aldrig se dem mer.

du älskar mig,
ändå lämnar du mig ensam,

alone and forlorn

Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0