some crap

Livet på en pinne, gott folk.
Jag förstår inte varför jag ska på och uppdatera när det inte finns något att skriva om.
Jag har inte funnit några fler råttor i vattenhinken, jag har inte något att skylla på mina hormoner. Läget är oförändrat, så att säga. Det är förfärligt vad dagarna är tråkiga nuför tiden. Vad är det som håller på att hända?
Jag har så mycket jag skulle kunna delge er, känslor som jag gränslöst samlat på mig.
Bara för att få ur mig lite ska jag göra en "avskyr-just-nu-lista" och det får tyckas hur barnsligt som helst.

  • VÄDRET!  Det här fruktansvärt mörka, slaskiga skitvädret tar kål på mig! Om någon vill ta med mig på en trip till något varmt icke innehållande svenskt vinterväder följer jag mer än gärna med.
  • Sådana som kallar sig för vänner och visar sig vara något helt annat. Fine, jag överlever alldeles utmärkt utan det slaget av så kallad vänskap, men man borde tänka ett par gånger innan man hasplar ur sig en massa skitsnack. Det är som att lyssna på ett droppande, läckande, illaluktande avlopp. Det är värre än när slamsug är här och suger ur skiten ur vår brunn.
  • Personer som säger sig bry sig men egentligen är motsatsen bevisad så många gånger tidigare. Sådana som vill dela men ändå aldrig finns där. Det är så värdelöst och tjänar absolut ingenting till. Patetiskt och riktigt löjligt är vad det är. Illamående!
  • Tiden som aldrig räcker till! Det är träning, läxor, hästar, skolan och så fruktansvärt mycket annat som ska trängas på schemat. När ska man ha tid att göra något man bara känner för just då? Nejdå, har man åtagit sig häst och dylikheter, ja, då får man minsann enbart hålla god min och skylla sig själv. Tummen upp för det, eller inte!
  • Bussen! Vi har en buss till skolan och en buss hem från skolan. I genomsnitt tar det mellan fyrtio och fyrtiofem minuter att komma hem. Och när vi slutar tidigt, hur roligt är det på en skala, att sitta i ett par timmar och vänta på bussen för att ta sig hem? Nej, det är väl så det är, har man bosatt sig på landet får man skylla sig själv, än en gång. Det är sanslöst löjligt!
  • ALLTING!

Nej, jag är inte bitter, jag inte.

  


Nu är det inte själva videon utan låten jag vill framhäva.

Kommentarer
Postat av: Saxin

Min lilla solstråle, jag saknar dig massor. Har märkt att det är bara du som kan få mig att skratta hysteriskt, dig och filmer som handlar om icke normala människor. Ska vi träffas snart elllllller? Pussen

2009-01-27 @ 23:02:54
URL: http://engulanka.blogg.se/
Postat av: Alexandra

En aning Tyler Hilton? :) me like!

2009-02-09 @ 19:40:44
URL: http://alexandrach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0