hemmets veckotidning, bildextra

Min blogg har ju varit lite uppochned samt avstängd hit och dit.
Jag försöker komma ifatt men det är sannerligen inte det lättaste.
Nu ska ni alla fall få se ett par bilder från föregående veckor.


Jag har fiskat. Jag fick ingenting så jag gav upp. Skittråkigt.

Druckit champange som inte var det minsta alkoholhaltig. Skönt.
Jag är ju inte arton än så alkohol är något jag aldrig skulle befatta mig
med. Fy vale.

Jag träffade Emelie. Vi ska rida någon dag, på våra hästar, tillsammans.

Jag fick ett ryck och bakade allt. ALLT! Kladdkaka, äppelpaj, blåbärspaj,
två sorters bröd. Sedan bjöd jag några tjejer som fick smaka av allt.
Själv vågade jag inte, jag behövde försökskaniner.

Jag har solat. Framför allt så har jag solat mina blekfeta ben.
Ett tips är att bada i rapsolja innan. Vilken effekt! Man blir att känna sig som
en friterad pommes.

Jag har träffat Elin. Vi har varit simskolelärare! Utomordentliga sådana
dessutom! Efter det, med lite lönepengar på fickan, gjorde vi en utflykt
tillsammans med Aleks.

Sist men inte minst så är min hårbotten numer orange. Vet inte riktigt
hur jag ställer mig till den dråpliga situationen. Jag skulle kunna göra en
omfärgning men har inte riktigt kommit mig för.

Det här är Krickes konstverk men jag lånar det för stunden.
Jag vill med den här bilden säga att jag har fått mina betyg.
Bra betyg, för första gången i hela mitt liv. Bara ett enda g och det var i bild.
Bild. Bild. Bild.

Jag har även saknat skolan. Oh! Döm mig inte för hårt! Men det är ett faktum.
Tänk bara på den underbara skolmaten. Läxor. Nej, just ja, vi har ju aldrig
några läxor.

Det räcker nu.

Kommentarer
Postat av: Fröken P

Du åt visste! din Lögnare!!!

2009-07-19 @ 17:38:07
Postat av: emliii

våra söta pållar!

2009-07-19 @ 20:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0