god morgon alla glada!

Denna natt har bjudit på knappt 2 timmars sömn.
Strax efter tre kommer mamma inrusande till mig, halvt i upplösningstillstånd. Hästarna har sprängt staketet (..såg väldigt underligt ut, staketet alltså, kan ju undra...) och är nu på fri fot. Fader Abraham har redan kastat sig i en bil och gett sig iväg på spaning. Jag, mor och bror efter i bilnr2. Vi delar på oss, klockan är halv fyra, vi försöker behålla lugnet för att inte brista ut i ren och skär panik. Exakt vad som helst kan hända. Typ. Efter många om och men har vi dem hemma igen efter en timme. Tack och lov. Nu andas vi ut.
1,5 timme kvar innan det är dags att gå upp. Jag provar att ligga på den vänstra sidan, vältrar över till höger, för att sedan prova mage och efter en stund rygg. Ingenting känns bra och jag får inte ro i kroppen. Ligger sådär och blindstirrar i drygt fyrtio minuter innan jag ger upp. Upp och hoppa, helt enkelt. Vrålhungrig var jag, kvart över fem på morgonen. Mor och bror gav också upp så vi åt frukost tillsammans. Nu är vi snart på väg och jag är i stort sett helt klart. Känns lite sensationellt sådär. Skön känsla. En mindre skön känsla kommer väl uppenbara sig om någon timme då tröttheten kommer slå ner mig totalt. Men den dagen (timmen), den sorgen.
So long, suckhas!






Jag är pigg, alert och trevlig 24.7. Tveklöst.


Kommentarer
Postat av: Erik Keding

Jag har varit med och jagat förrymda hästar i Vetlanda, stog om mig och oss i tidningen då. Muhaha

2009-07-26 @ 14:41:33
URL: http://twitter.com/ErikKeding

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0