kameramobiiiiil

Idag har jag varit på utflykt med farmor, bror och kusin. Vi hälsade på min faster och hennes sambo.
Jag hade med mig kameran, jag har närmare bestämt kånkat på den hela dagen som en annan ståndaktig soldat. Men batteriet dog efter att jag knäppt några enstaka kort på kusinen, kusinen och mig samt getter och fårskallar. Så, det blev inte alls mycket taget med den. Kommer eventuellt upp några sådana bilder vid ett senare tillfälle.
Nu ska jag berätta lite med kameramobilsbilder som fick bli nödlösningen.


Efter fika och mat åkte vi vidare ner till någon slags hamn och köpte glass.
Jag flirtade in mig och lyckades få en plastsked. Tack...

Min faster åt glass. Och jag.

Min farmor åt glass. Och jag. (här protesterade hon vilt för att
jag tog kort fast hon var kladdig. elakt. usch.)

Min kusin och lillebror åt glass. Och jag.

Vi satte oss på serveringen och såg på när bror och kusin
badade i en stor sjö. Vättern eller nåt.

I en gullig liten bod med allehanda grejer hittade jag en
smörkniv som det stod mitt namn på. Antog att den var
min, stoppade den i fickan och gick.

På vägen hem köpte jag två par tygskor.
Det ena paret är rosa. Jag har egentligen fobi mot rosa
men man vet ju aldrig när de kan komma till användning.
De kostade 30:-(!!!!!!!) st så de hade kunnat få vara gjorda
i ormskinn för min del.

Kommentarer
Postat av: andreas

sånna där tygskor har jag också, fast svarta. awesome. nu kan du komma hit och så kan vi se lika ut. fedt med awesome dude. pussi

2009-07-30 @ 20:31:10
Postat av: gasmask

"Antog att den var

min, stoppade den i fickan och gick."

hahahahahhahaha dör

2009-08-05 @ 19:25:42
URL: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0