såhär var det


Framåt eftermiddagen promenerade jag hem till Elin.
Jag hade på mig rediga gymadojor och svarta kläder.
Kände mig som man in black. Fast kvinna, alltså.

Det regnade så obarmhärtigt mycket att jag tog en paus från
att älska regn. Jag fick vada i floden bland kottar och sniglar.

Efter det äventyret fick jag ta mig fram i ett snår av regnblöta blommor
och grenar och diverse giftiga växter.

Jag blev lite missnöjd.

Fräscht eller inte, det är oväsentligt. Såhär blöta blev mina strumpor (det
är sanningen) och jag kommer bli förkyld.

Träffade Elin som stolt visade upp sin nygjorda piercing. Sedan mötte vi
en dam som berättade för oss hur öron och tungor ruttnar, hur piercade
människor behandlas i Kina, osv. Det var tufft.

Sen kom han och visade oss en arabisk skylt i herrarnas omklädningsrum.

Vi kollade på Rallybrudar. Det var en skojfrisk film.

Kommentarer
Postat av: Ankey

Men åh, visste inte att elin hade piercat sig. Tuff tjej, vart det bra? :)

2009-08-02 @ 21:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0