STUDENTTJEJ!

Jag har lite svårt för att förstå följande: varje gång jag i stort sett lägger ner bloggen så får jag besöksrekord. Det är ju lite lustigt.
Egentligen så har jag ingen blogglust alls men jag skall ända uppdatera lite kort. Den här gången blir det ingenting om mina senaste dagar utan det här inlägget är för en hyvens tjej som faktiskt tar studenten idag. Och jag och ElinP skall  vara där och rapportera från plats. Vi ska i alla fall vara där.
Jag skulle ju kunna tillägga lite tårdrypande historia som vi genomlevt. Jag vet att ni läsare djupt skulle uppskatta det. Jag kan i alla fall säga att jag och Anna (och elinP) red i samma ridgrupp under många år. Och vi hade väldigt roligt tillsammans!
GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!


Anna Larsson! Studenttjej 2009!
Och här har vi hennes blogg! Kolla den!

Kommentarer
Postat av: T

det är för alla blir otåliga på när uppdateringen kommer och besöker dig för att se om du fått för dig att lägga ut ngt ;)

2009-06-05 @ 10:16:24
Postat av: anna

Och du är väl den sötaste tjejen ever! Så happy att jag har en vän som dig! Men det suger att vi inte setts så mkt på sista tiden. Men det tänker vi ändra på nu! :) Är fortfarande så glad att ni kom! Det uppskattas så mycket att jag inte vet vad jag ska säga ;b Du rockar bruden! <3

2009-06-11 @ 23:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0