tunighihgt

Det hade tydligen uppstått ett helt annat låtval, ur högtalarna strömmade något om att det skulle hällas öl på någon pryd tjej(?). Efterfest-någonting var låtens passande namn om jag inte missminner mig alldeles. Men ack så söt hon var med det lockiga håret i tofsar, rosa smink och glänsande läppglans. Anar att det kommer att träda fram en liten otäck fjortis där om man inte är på sin vakt. Jag ska definitivt vara på min vakt, inte sky några medel utan göra allt som står i min makt för att förhindra att något så obehagligt uppstår. 
Hon blev i alla fall inte direkt munter när hon och hennes dans- och mimkamrat inte blev placerade på en första plats. Jag insåg att jag borde ha förgyllt kvällen med min närvaro och bjudit på ett riktigt hejdundrande framträdande. Både mor och farmodern röstade för det och jag känner det nu i efterhand, jag borde ha gått upp och rivit av en riktig låt på keyboarden samt satt guldkant på alltihop med min sammetslena stämma. Precis så, ja.  
Jag ser nu att jag har bränt mina axlar i den lömska solen och att det kliar både här och där. Kanske skulle man vara lyxig och smörja på någon bra creme för att förhoppningsvis förhindra ett obarmhärtigt flagande. Vara lite förebyggande sådär. Jaha. Roligare än såhär blir det visst inte. Tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0