wuhula!

Första riktiga sommarlovsdagen. Jag vet inte helt säkert vad jag egentligen tycker om det här. Rastlöshet är ingenting jag tidigare lidit av, det har inte spelat mig någon som helst roll om jag inte haft någonting på hela dagen att göra. Men nu, huvaligen, det kryper femtiotvå myror i min kropp som bara skriker att "du måste göra nååååååågooooooot, sitt inte bara dääär dååå". Så direkt jag kom upp ur sängen, strax efter halv tio, bestämde jag med mamma hur den här dagen skulle bli att se ut.
Så nu på förmiddagen ska jag dammsuga mitt rum (jag dammsög det häromdagen men är redan heldammigt. Förbenade parkettgolv!) samt städa av på hallen här uppe. Framåt lunch ska vi åka iväg och handla lite grann. Jag skall införskaffa lite mat inför imorgon då det bär av hem till A för lite härlig grillning. När vi kommer hem måste vi ut en sväng med hästarna, trots detta avskyvärda väder. Kvällen, ja, den är totalt oplanerad. Jag är lite sugen på att bada så vi får väl se vad som händer och sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0