21.11

Har precis kommit hem från min bästa ridlektion någonsin.
Är inte speciellt trött, tror jag. Ska nog direkt efter att jag avslutat det här inlägget gå ner och duscha. Därefter blir det lite småplugg inför provet imorgon - friluftsliv. Detta innefattar frågor från olika grupparbeten samt området köldskador. Så spännande.
Just nu är det Kent som gäller. Kent för hela slanten. Kent hela tiden. Eller, jag varvar lite med Håkan, Lasse och Moneybrother. Gäller att få ner alla Kent innan första april. April, April, din dumma sill. Må det aldrig bli April.
Den här veckan ser ganska lugn ut. Imorgon är det vanlig dag, förutom att istället för idrott skall vi vallfärda till ungdomsmottagningen för att plocka på oss kondomer.
På onsdag börjar vi inte förrän kvart över tio, på torsdag har vi friluftsdag ; gå runt sjön + bowla. Inte överdrivet ansträngande. Fredag ; börjar kvart över tio, även då. Vi skall då leka lekar med fyror på en skola i närheten. Åh.
Typ.

[ Glöminteattrösta! ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0