åt skogen

Jag kan ingenting annat än avsky den här dagen. Det är långt ifrån min dag och jag känner mig enbart nere. Låg och någon balansgång mellan ledsen och irriterad. Nej, det finns väl ingen speciell anledning. Det är bara så.
Det förbaskade regnet fortsätter att ösa ner. Det är totalt vidervärdigt. Skulle inte förvåna mig om det blir regn hela sommaren. Det var sol i morse när jag åkte till skolan, det var sol ända fram till lunch. Sedan under början av svenskan öppnade sig skyarna och hävde ner allt de hade på lager. Det var uppenbarligen en hel del. JAG HATAR REGN!
Jag tycker inte speciellt mycket om någonting just nu. Precis! Jag är inte alls glad! Det är så ibland. Det får vara så ibland!
Fick även höra idag att de som aldrig tidigare fått sommarjobb inom kommunen prioriteras. Hur smart är det?! Om jag nu inte får något sommarjobb så blir jag utan pengar HELA SOMMAREN! Det är helt sjukt! Sinnessjukt! Vad ska jag leva på? Vad ska jag göra? Jag kommer inte kunna göra någonting överhuvudtaget! Hur kan dessa styrande nötter dra bort studiebidraget under sommaren? Man kan ju inte mer än försöka få ett sommarjobb, får jag ingenting fastän jag söker så är det verkligen inte mitt fel! Blir så otroligt upprörd. Och har man inte några utomordentliga kontakter, då är det nästintill omöjligt att få jobb när man är under arton. Och jag som bor som jag gör?! Hur mycket möjligheter finns det egentligen?! NOLL! FY! Kommer bli så otroligt väldigt jätteupprörd om jag blir utan sommarjobb. AH!
Nästintill att jag skakar av ilska nu.
Lika bra att det regnar. Regnet matchar mitt humör så totalt.
Överväger att gå ut och ställa mig och bli dyngsur in på skinnet.
Skaka, frysa, glömma. Avsky.

Kommentarer
Postat av: saxin

på ridskolan blir det bara stallfix. Typ som att måla om, fixa hagar och liknande. Och på området här är det bara ogräs och sådär. Håller tummarna för att du kirrar jobb du med. :D Annars så får jag bjuda på en glass. :D

2009-05-08 @ 17:51:07
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0