fem sanningar om mig

1. Jag tycker mycket bättre om makaroner än spagetti.
2. Jag lyssnar på nästan all sorts musik. Alltifrån country till 50tals rock till pop och death metal. Men om någon frågar säger jag vanligtvis; "Ptja, kent, håkan och sånt.."
3. Jag avskyr foppatofflor men brukar låna mammas rosa när jag ska hänga tvätt. Är det dubellmoral?
4. Mitt rum är alltid riktigt stökigt och 85% av min garderob ligger utspridd över hela rummet.
5. Jag har väldigt lätt för att förälska mig - men blir inte kär. Förälskad och kär i kärleken.

Kommentarer
Postat av: T

fyra saker som jag redan visste menar du :) fast den första har du aldrig berättat ;o

2009-05-03 @ 19:26:31
Postat av: andreas

kent<3

2009-05-04 @ 09:35:58
URL: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0