jaagggggg

Sedan jag övertog Saxins underbara mobil så har jag blivit besatt av att fota till bloggen. Jag knäpper bilder på mina vänner hela tiden, ibland blir de ganska.. upprörda. Eller ja, irriterade. Så då smygfotar jag istället.
Men så häromdagen fick jag bilder skickade till mig från dem, de har också tagit bilder...


Jag skulle visa min konst ; skelögdhet.


När jag fick den här insåg jag att jag är snygg.
Störtcool helt enkelt. Dock inte mina ursnigga brillor.

Sedan kom den här och då insåg jag att.. ja.. nej... kanske inte.

Att jag ser ut som ett förvridet pucko är Elin:ps fel.
Hon lät som en gam. Huvaligen.

Nej. Jag är inte sinnesjuk. Nej, inte alls.

Den här smygknäppte någon så sent som för någon dag sedan!

typ ja. HAHA!

tack så miiiiiiiicket!
tack tjejor. tacktacktack! såhär snigg skulle jag aldrig bli om jag fotade själv!!!!!!

Kommentarer
Postat av: T

haha sött xD

2009-05-21 @ 19:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0