min dag i bilder - del1


Dagen började med nationella matte. Kul.

Anki väntandes på datorkunskap. Glad. Väldigt glad.

Anki pussade på mig. Mycket kärlek, det är grejen.

Den här uppgiften tog mig nästan hela lektionen,
vilket är drygt en timme.
Då jag påpekar detta för mina lärare, att det här var den
längsta uppgiften jag någonsin gjort kontrade han känslo-
kallt att: "då har du inte varit med om mycket.." Nähä..

Treorna med sina vattenhistorier....... Bilden är tagen innanför trygga dörrar.

Bland annat såhär såg det ut efteråt.

Den här bilden vet jag inte varför jag/någon tog?
Kanske för att visa att jag hade en sådan himla tjusig fläta.

Hon var på pusshumör, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0