min morgon i mobilbilder


07.47 - jag vaknade av solen. Vet inte riktigt hur jag skall se på saken.
Är jag glad för att det är sol ; är jag sur för att jag gick miste om en sovmorgon...?


08.12 - Ute i stallet. Borsta, borsta, borsta.


08.22 - Vi är på väg. Dock tyckte Mozart den första halvtimmen att det var
rena rama dumheter att ge oss iväg helt själv, utan Råttan! Förnärmad häst!


08.37 - Ut i skogen bar det!


ca08.50- Backträning i sandgropen.


ca09.10 - Galoppträning på galoppvägen. Det var nog det Mozart uppskattade
mest. Vet inte om han eller jag blev tröttast, dock...


09.40 - Hemma igen. Genom att stå i maten hoppas vi på att få i oss mer,
genom hovarna och upp genom benen. Den andra fjanten är på väg att
lägga omkull sig i vindskyddet istället. Idiot.

10.17 - Nu har jag ätit frukost och skall strax bege mig.

Kommentarer
Postat av: andreas

tråkigt att du itne hade nån bild på mig

2009-05-01 @ 11:42:36
URL: http://nanana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0