skolan

Morgonen började hurtigt med lite nationella matte, del 2. Vet inte riktigt alls hur det gick, det kändes relativt bra. Mycket bättre än del 1 och 3 i alla fall, så jag hoppas på ett stark g åtminstone. Men man vet ju aldrig, skenet kan ju bedra. Satt närmare 1,5h tror jag och kämpade med varenda uppgift. Så ja, får leva i ovisshet tills vidare. Spännande. Oerhört spännande.
Imorgon ska vi förmodligen få veta våra resultat på del 1 respektive del 3. Jag vill inte veta. Undrar om man kan tvärvägra att få veta. Det borde man kunna. Det är ju bara att knipa ihop ögonen så mycket som man orkar så är ju det fixat. Det ska jag nog göra, för jag kunde inte räkna median, så jag avskyr provet. Usch. Det är inte det minsta spännande.
Nationella muntliga i engelska skulle jag också ha gjort. Men Åslund fick helt plötsligt för sig att hon inte alls skulle vara med och tvärvägrade. Tack så mycket, sade jag och tjurade ihop eftersom det i stort sett bara var hon och jag kvar att göra muntliga. Så nästa vecka får jag istället göra med fröken P som redan gjort. Jaha, ja, härligt att skjuta upp saker och ting. Mysigt.
Sist men inte minst hade vi svenska och vi fick veta betyg. Ett stycke mvg fick jag och jag var glad resten av dagen.
Nu här på kvällningen har jag varit i ridhuset och ridit Mozart. Min lilla älskling.
Jaha. Ja. Nej. Jag avskyr att sammanfatta min dag på det här triviala viset. Men har man ingenting annat att skriva om så...
Imorgon har vi datorprov och jag har ett x antal sidor att plugga på. Det får bli mitt nattgöra för just nu har jag ingen lust.

Fear of rejection, kept my love inside
But time is running out
So damn my foolish pride

You can't lose what you never had


Kommentarer
Postat av: saxin

du kan va min sommar

2009-05-20 @ 19:28:34
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0