taaaack puss

Min dag var inte rolig alls men så av en ren händelse loggade jag in på MSN. Alex skriver direkt och undrar om jag inte har lust att komma ner till city en stund och träffa henne och Elin. Jomen, det är väl klart. Så jag duschade och knallade ner och jag måste säga att det har varit en helt underbar kväll. Alex och Elin har jag känt i stort sett sedan jag föddes. Jag föddes först så inte riktigt hela tiden. Men nästan! Med Elin umgås jag en hel del eftersom vi fortfarande går i samma klass, precis som under alla våra år. Alex däremot, hon går inte ens i samma skola numer så henne träffar jag sällan. För sällan, närmare bestämt. Kvällen bjöd på många skratt och väldigt härligt umgänge. Det gjorde hela min dag.


Bilderna är snodda, men det här är tjejerna.
Fjutt

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha :D de är allt för sällan min vän! men de tar vi igen under sommaren vill jag lova! :D:D STHLMMMM!

2009-05-31 @ 13:27:43
URL: http://alexandrach.blogg.se/
Postat av: Fröken P

Som alex redan har sagt! STHLM. :D ska bli bra kul, någon mer än jag som är super taggad redan nu? <3

2009-05-31 @ 16:26:56
Postat av: Alexandra

Taggade var väl nått ni två var igår? haha^^ :D love it!

2009-05-31 @ 17:48:48
URL: http://alexandrach.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Taggade var väl nått ni två var igår? haha^^ :D love it!

2009-05-31 @ 17:49:07
URL: http://alexandrach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0