tvångstanketest!

Det här testet skulle man göra för att få en bra sommar.
Jag vill ha en bra sommar.
Det här testet lär inte påverka min sommar, men jag fick tvångstankar.
Omöjligt att förhindra!

Har du pojkvän/flickvän? : Nej.
Har du haft pojkvän/flickvän? : Yes.
Har du hånglat med någon? : hähä.
Har du kramat någon? : Aldrig! Jag har bacillskräck!
Har du hatat någon? : Nej. Jag har trott att jag har hatat många, men har sedan insett att det finns de jag tycker mindre om. Ganska mycket mindre.
Har du sagt "jag älskar dig" : Jag sade det till min häst igår. Och min hund. Och min katt. Och min fisk. Och min mamma.
Har du varit kär? : Kär och kär.. Ja, jo. Det har jag väl.
Är du kär nu? : Sannerligen inte.
Kan du vissla? : Jag är visslarnas visslingsmästare! Jag är kung! Det är min dolda talang.
Äger du en dildo? : Öh. Nej.
Äger du mer än 5 par string? : String är förmodligen det mest obehagliga min rumpa behövt genomlida, så nej. Inte fler än fem par.
Äger du en mascara? : En? Jag äger åtminstone åtta stycken. Jag har inte hjärta att slänga de som är slut.
Äger du mer än 5 olika foundation : Det gör jag. Jag har minst tio stycken som inte ens är använda. Detta är inte på grund av att jag har en hemlig hobby att samla på foundation, utan för att jag och min mor köpte en sminkbox som innehöll bland annat en stor mängd foundation.
Är du emo? : Flera gånger varje dag.
Gillar du nörd-killar som pluggar 24/7 : Precis! De är min stora passion här i livet!
Gillar du killar? : Ja. Det skulle jag väl generellt påstå att jag gör. Dock finns det killar jag verkligen inte gillar.
Är du bisexuell? : Nej.
Har du över 10 bhar på dig just nu? : Skulle aldrig kunna hålla mina andravärldskrigetbomber på plats annars.
Kan du köra scooter? : Alla fordon med motor och många hästar är min starka sida.
Kan du leka apa? : Jag är en apa.
Är du brunett? : Inte någonstans.
Är du blond? : Inte för tillfället. Har övervägt att bli det till sommaren. Just nu är jag rödbetefärgad. Det är lite coolare.
Har du haft snaggat hår? : Inte alltför ofta.
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy? : Det är klart! Men först kommer jag behöva bryta loss foten.
Vad har du på dig för underkläder : En trikåstrumpa. En hudfärgad trikåstrumpa!
Har någon tagit dig på ett privat ställe på kroppen : En gång petade Anki mig i näsan. Det tyckte jag var privat. Väldigt privat och nästan lite över gränsen. Så jag sade nej. Man ska säga nej när man inte vill. Man har alltid rätt att säga nej!
Vet du vad oral/analsex är? : Nej. Har inte en aning. Någon som vill ge mig en förklaring, kanske?

Senaste
Vem fick du sms av senast? :
Erik
Vem skickade du sms till senast? : Erik
Vem ringde dig senast? : ElinÅ
 Vem hånglade du med senast? : En kille som jag träffade i Stockholm. Glasögon, lite flintis, kostym, lite svårt för att stava......
Vem pussade du senast? : Pussade. Jag pussade farmors hund för en stund sedan. Pusspuss!
Vem kramade du senast? : ElinÅ
Vad drack du senast? : Saft, saft, hallonsaft, bättre saft har ingen haft. Nej, jordgubbssaft. Eller blandsaft. Vet inte.
Vem var din senaste KK? : KalleKanin. Hopp och skutt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0