utan anledning ; ett stycke bloggupdate serverat

I väntan på att grillningen skulle bli klar körde jag och grabbarna kubb. Inte för att jag vill skryta eller så men.. ja, jag påstår ju inte att jag är bäst på kubb eller så men.. jag har ju inte direkt träffat någon som är bättre, kanske. Åtminstone så vann jag och därefter sprang jag segervarv i hela huset. Grabbarna blev lite perplex, vilket gjorde det hela ännu roligare. Jag träffade kungen baklänges och de kunde inte annat än gå ned på knä och erkänna mig som kubbmästare. Härmed dubbar jag er till två små amatörer som i nöd och lust skall lyda mina befallningar, sade jag som den auktoriterade kungen av kubb jag är och så slog jag kubbpinnen på deras axlar.
Okej. Jag önskade åtminstone att det hade gått till så efter min seger...



något jag aldrig skulle erkänna. inte ens för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0