hejhallå

Klockan närmar sig tio och jag har ätit dagens tredje apelsin. Snart vill jag aldrig mer se en apelsin. Jag kommer starta hatkampanj mot apelsiner, jag kommer avsky dem som pesten. Var precis likadant förra vintern, jag föråt mig flera gånger om på apelsiner. Hoppas att jag blir allergisk. Det vore en optimal lösning.

Har sett Bonde söker Fru och nu Grey's. Sista reklamen, bara en kvart kvar av avsnittet. Sedan blir det en körare med tandborsten och ett innerligt bortgnuggande av sminket som är vattenfast. Därefter sängen och kanske ett par sidor läsande. Beror lite på min trötthetsgrad. Mina ögon går ju nästintill i kors redan. Tjusigt. Hoppas att de fastnar så. Det vore en optimal lösning.


du kunde ju åtminstone försöka
du får ju mitt hjärta att slå. hårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0