houa

Idag har jag varit på brandstationen och gjort studiebesök. Gissa hur många sexiga brandmän jag såg? NOLL! Inte en enda sexig brandman fanns till för beskådning och min besvikelse var ett faktum. Istället fick vi se en brandbil och dess innehåll, en film om hur fort ett rum brinner upp och lite annat vitkigt. Brandmanskläder fanns det dock gott om och inombords jublade jag. Det var ju nästan lika bra som brandmän!
Ja, det är väl ungefär vad jag har gjort idag. Gjorde ett besök hos mäster, skapade fred i mellanöstern och åkte sedan buss hem. Toppen!
Imorgon blir det studiebesök. Igen. Vi gör ingenting annat än åker på studiebesök. Fredagens utflykt består av en tripp till tolkcentralen där vi inte får någon god smörgås. Skynda tillbaka till skolan, sleva i sig lite niksdöfkdölfk-någonting-soppa, idrott. Vilken dramigbaklänges-dag! Enastående!

Kommentarer
Postat av: Ankiespank

"Fredagens utflykt består av en tripp till tolkcentralen där vi inte får någon god smörgås" HAHAHAHA :D

2009-11-12 @ 22:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0