OH SÅ ROLIGT

 



AVSLUTA MENINGEN :


Jag har insett att min senaste kyss: var mysig och minnesvärd.
Jag lyssnar på: Lugna Favoriters tjatreklam.
Jag pratar: utan att tänka.
Jag tycker om: bapelsiner.
Jag avskyr när folk: inte fäller ned toalocket efter sig.
Min bästa vän är: bäst.
Min första vän hette: Eliiiiiiiiiiiiiiin!
Kärlek är: förvirrande.
När jag borstar tänderna: dregglar jag hämningslöst.
När jag lagar mat: exprimenterar jag utöver vad som vore lämpligt.
Jag tänder på: lysknappen.
Det sexigaste yrket är: brandman.
Det är charmigt när: någon flirtar uppenbart. Åtminstone om det är en trevlig kille.
Jag är rädd för: höga höjder och kryp.
Den värsta känslan är: ångest.
Den bästa känslan är: när allt känns fullständigt rätt på alla plan.
Jag är bäst på: det mesta.
Jag är sämst på: att.. öh.. nej, det finns nog inte något.
Om jag va ett djur skulle jag vara: ledsen. Jag är helst människa, tack.
Om jag va en insekt skulle jag vara: död. Jag skulle aldrig vara en insekt!
Om jag vore ett redskap skulle jag vara: hähähähä...
Jag kommer alltid att vara: störd.
Den finaste som finns är: vänner som man kan lita på, oavsett.
I sommar: ska jag ha ett körtkort.
Sist jag grät var: igår kväll.
Jag kan: det mesta.
Jag kan inte: göra kullerbytta.
När jag vill tänka går jag: runt i cirklar tills jag hamnar i Kina.
När jag bakar så bakar jag: sällan bara en sak.
Min mobiltelefon är: på väg att ge upp.
När jag vaknar på morgonen: vill jag helt sova lite, liiiiiiite till.
Innan jag går och lägger mig: kollar jag hysteriskt på mobilen i en kvart.
Just nu tänker jag på: saker som slår knut på min överarbetade hjärna.
Bebisar är: ingenting som jag tänker klämma fram.
Idag har jag: varit trött.
Ikväll ska jag: fortsätta vara trött och inte göra någonting alls.
Imorgon kommer jag: vara i skolan, simma, åka heeeeeem.
Jag vill verkligen: försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0